Wednesday, February 2, 2011

Bila Bengang!

So I have to mark few lab reports, and now angin tengah x OK. Ape lagi, mari lepaskan geram kepada mereka!!!

HAHAHA

Well, siape suruh tak write the report betul-betul kan? Copy paste directly pulak tuh! Nasib lah, time zaman beta amik degree dulu, beta smart lagi. Nak copy paste? Bollleehhhh... But but but... Be smart dongg!!!

Alter the sentence. Play around with your sentence/words. Use synonyms ke, passive ke active ke...Just do whatever as long as you put an effort to read and study what you are doing.

Janganlah hang pi copy paste bulat-bulat or petak-petak. Dapat pulak orang macam I yang tengah moody to mark the reports, memang nasib lah!

People are being stringent on me, so I'm gonna do the same thing to others lah! But still, I have good reason.

Jadi, I dengan sungguh beria, sent an email to them. Just a friendly reminder.

Marks macamne? Nak baik hati or jahat hati? Hmmmm

I wonder....

No comments:

Post a Comment