Wednesday, December 22, 2010

Dendam 5 Tahun Terbalas

Hmmmm, it wasn't that lame. My birthday. Around 11pm semalam, SayurHati datang with his friends. I dah macam, emm, ni mesti ade surprise! HAHA

Ye la, on the phone cakap naik kereta abah. But hang terang-terang datang dengan your Bistroman. Ape kes? 

But he said they were on their way to Putrajaya. And I was like, owwwhhhhhh. No surprise la ni? Lega + ala xbest la. HAHA

Then Paklong came with his camera. Suruh buat ucapan. OK, this is not good. My eyes are all puffy. Nak suruh I buat ucapan. Mengapakah? Not a good sign.

Then SayurHati sat next to me. His friends Wak Tonyo and Yus Yus pun datang. I saw something kat belakang Yus Yus. Again, not a good sign.

Then, I nammmpaaaaaaaaaaaaaaakkkkkkkkkkkkkkkk!!! Sebiji telur tersergam indah di tangan SayurHati. Alamak... Macamne ni? Redha or run? Damn.

Belum sempat fikir nak buat ape, sedang enak gelak-gelak (konon-konon if gelak manja dapat selamat la) setempek telur pecah di kepala. Thanx to Wak Tonyo.

Wak Tonyo simpan dendam 5 tahun dengan I. Nanti lah I cerita. 

Then Yus Yus punye turn. Nasib baik lah Yus Yus hati lembut bagaikan jelly, so die tak sampai hati nak pecahkan telur on my head. He smashed it dulu baru tempekkan on my head. Bagus Yus Yus. That's y I called him Yus Yus here. Ade geli-geli skit. HAHA

Lastly, it was SayurHati. Serious die macam syoookkkk je menempekkan telur tu. I wonder y. Habis telur-menelur sesi, sesi tepung-menepung pulak. 

Yeay, I bagaikan Hantu Kak Limah je rupe. Cantik sikit lah, muke takde kedut-kedut lagi :P

***
Telur + tepung = KFC

***
Makan KFC pun cepat-cepat sebab curfew situ is at 12am. Share berlima, together dengan meow-meow. Berkatttttt. So that's how my birthday ended. Dengan rase puas hati Wak Tonyo cakap,

    " Dendam 5 tahun aku terbalas!"

Sekian.

No comments:

Post a Comment