Monday, January 10, 2011

Ibu Ibu Berblogging

Lately, I have no idea why am I so interested in reading blogs written by mothers. Starting with LG and now Mai Korner. Hehehehe

Agak-agak why ehh? I rase, first sebab both ade very cute and beautiful daughters (Ya ALLAH Cik Aiyu and Miss 7 gilos cute). Second sebab both tinggal nun jauh from Malaysia, so boleh lah cuci mata jalan-jalan cari makan.

Cik Aiyu berjaya buat I tak sabar-sabar to have my own baby. In fact, malam tadi before tadi I was reading Mai Korner. Then boleh I terfikir nak SMS my mum and cakap,

    "Mak, boleh tak mak pregnant again? Minah nak adik baru lah."

Haaiiisshhh, kalaulah dapat. Kan best. 

Lagi satu yang best about LG is that her foods. Weyh she's a living proof that you don't have to be super duper pro chef to cook all those bombastic meals. Tapi yang buat I tension is that, every time I read her blog and saw all those foods, I went gaga and my stomach (dengan pimpinan Dato Hj. Ramli MS) terus ber-orkestra.

Yes, terima kasih sebab both are inspirational. Nanti I kahwin, I pun nak jadi macam they all lah. Hahahaha!!
Belajar tak habis, ade hati nak kahwin!

Owh, dewan for my wedding dah berjaya booked. Yahhhoooo!

No comments:

Post a Comment