Saturday, January 1, 2011

Bilikku Nyaman

I'm a scientist wannabe. Penah tengok bilik saya? Horror OK. I mean my room here in uni. Tapi bilik kat my parents' house, gile kemas. Ye la, jarang balik. Memang la kemas.

Once, my labmate entered my room. I believe die mesti geleng terteleng-teleng tengok the mess I've done. I told her that is how a scientist room should looked like.

Dengan sinis die tersenyum. Sebab bilik die cantik, kemas. Since I'm staying alone, memang la horror. If tinggal berdua (berdua lebih baik), suuurrrreee kemas punye.

Suuurrreeeeee punye la. Ehh, tapi when I pusing kiri skit, alamak, I tarik balik la the sure tu.

Serious horror bersepah. Nak pindah, sebab tu lahh. (Ayat sedapkan hati)

2 comments:

  1. haaa, itu yang susah tu. tgh nk pndah randah ni...tu yg serabut je rse..dah pndah pun still serabut coz xbeli lagi ape2 yg ptut... :)

    ReplyDelete